תהליך תיקון גג רעפים דולף

גג רעפים הוא ככל הנראה צורת הגג עליה אנחנו חושבים כאשר אנחנו מעלים בדמיוננו גגות של בתים פרטיים. ואכן, בכל רחבי העולם במשך שנים לא מועטות, מהווים הרעפים בסיס לגגות איכותיים ואסתטיים, מעין סמל סטטוס איכותי לבתים פרטיים.

 למעשה, מדובר באריחי חרס, בדרך כלל אדומים, שמותקנים בכמויות גדולות ובצורה מקצועית לאורכו ולרוחבו של הגג כך שניתן לקבל גג איכותי ושלם, אטום מבחינת רטיבות ואיכותי מבחינת הבידוד שהוא נותן לבית שלנו, בעיקר בימי החורף הקרים.

 עם זאת, חשוב גם להבין שגג רעפים הוא לא חף מתקלות לחלוטין, ובמידה ואנחנו סובלים מגג רעפים דולף אנחנו צריכים לדעת איך לתקן אותו..

כיצד מתקנים גג רעפים דולף?

חשיבות תיקון הדליפה – כאשר אנחנו סובלים מגג רעפים דולף, אנחנו חייבים לטפל במצב זה במהירות וביעילות האפשרית. בתור התחלה, מדובר בפגיעה באיכות החיים שלנו, גם אם הרטיבות והדליפה מתרחשת רק בעליית הגג – פגיעה שיכולה לפגוע ממש ברכוש שלנו ולעלות לנו לא מעט כסף. 

יתרה מכך, טיפול ברטיבות הוא גם חשוב ביותר מבחינה בריאותית, משום שלא נרצה שיתפתחו בבית שלנו עובש ופטרת שיכולים להיות ממש סכנת חיים.

כיצד נתקן את הגג? כל תהליך תיקון של גג רעפים חייב להתחיל מאיתור מקצועי של מקור התקלה, ספציפית של הרעף שנשבר או נסדק ולא מבצע את תפקידו בצורה איכותית. בבתים מודרניים יש לעתים קרובות שכבת איטום מקצועית תחת הרעפים, ובמידה ואין כזו נוסיף אחת כזו אם אפשר לעשות זאת מבחינה כלכלית ומבחינת זמן, ולאחר מכן נחליף את הרעפים הבעייתיים ברעפים חדשים, אטומים ואיכותיים.

גג חדש - מתקנים את הדליפות בגגות הרעפים שלכם

גג חדש מספקת שירות איכותי ומקצועי בכל מה שנוגע לגג שלכם – החל מאיטום גגות, דרך הקמה של גגות חדשים ועד תיקונים של גג רעפים דולף. כל שירות שנחוץ לכם בגג שלכם, אנחנו נבצע על הצד הטוב ביותר – ואל תתנו לעצמכם להיפגע מגג לא איכותי, פנו אלינו עוד היום.